tirsdag 16. juli 2013

Snaaart ferie...


Bare tre dager til ferie nå, det skal virkelig bli deilig. Dagene snegler seg avgårde i moll for tida, dagene er lange og formen har vært så dèr ei god uke nå... Det har jeg imidlertid tenkt å gjøre noe med. Formen må opp og det må skjerpings til med nytt fokus. Jeg har derfor gått drastisk til verk og bestilt meg Silje Marielas Fat Attack!!! Kommer mer tilbake til det når jeg får det :)) Jeg kan bare si at jeg gleder meg veldig til å komme igang!

Dessuten er jeg veldig i tenkeboksen for tida, men av hensyn til både den ene og andre, så venter jeg med å skrive noe om hva det handler om sånn helt konkret... Vil bare si det handler om veivalg, yrkesvalg, framtid og motivasjon. Jeg er VELDIG motivert til å starte på "resten av mitt liv" som jeg føler bare står på vent slik situasjonen er med ting idag, derfor gleder jeg meg veldig til jeg vet mye mer, sånn i midten av august en gang. Den som venter på noe godt, venter vel ikke forgjeves... 

Siden nedturen med Tindra har jeg gledet meg over to ting, nemlig en koselig bursdagsfeiring på lørdag og at nyrommet til Ingvild på langt nær nå står ferdig; mangler bare madrass til senga og en tv. Alt for  den lille gode prinsessa mi!! Tror hun kommer til å flytte inn der på permanent basis hvis hun skal gjøre alt hun sier. Ifølge henne selv skal hun nemlig begynne å lese for seg selv om kveldene uten hjelp fra mamma, spise alle måltider på verandaen, se på alt hun skal se på sin egen tv og sove HELE natta hver natt i sin nye seng... Jeg håper dog hun fortsatt vil kose "litt" med mammaen sin da... 

Noen bilder fra helga


Suksessterte med krem og masse jordbær/blåbær


Peoner er nydelige blomster





Ikke mye som slår hjemmelaget pizza


Ingvild og Tindra prøveligger golvet på nyrommet


Kaffedate med Paul Ottar Haga før helga, noen fordeler må man jo ha i jobben sin! 


Maling av møbler til rommet til Ingvild


Bursdagen min på lørdag!


Focaccia med reker på Trygstad kan fort bli en hit!!! Verdens største!!! 



Tindra og meg på sykkeltur


Selv om det er litt kaldt og blåsete sommervær om dagen, blir det som regel alltid bedre på kvelden


Tindrajenta!


Gromjentene mine!


Beste maten som fins, kan ikke finne på noe bedre i farta!!! 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar